Sagt om…

 

Berklee College of Music

“AARHUS C RESIDENT EARNS PLACE ON DEAN’S LIST AT BERKLEE COLLEGE OF MUSIC

BOSTON, October 17,2012– Berklee College of Music announces that Anders Eriksen of Aarhus C has earned placement on the Dean’s List for the summer semester of the 2012 academic year. To be eligible for this honor, a full-time student must achieve a grade point average of 3.4 or above; a part-time student must achieve a grade point average of 3.6 or above.” Deans list, pressemeddelelse

 

 

Vestas Wind System A/S

“Gennem vores samarbejde har vi oplevet Anders som en vedholdende og engageret person, der ikke går på kompromis med sin musikalske professionalisme. Når man til det lægger hans store tålmodighed og gode humør, får man en fantastisk musik-coach.” 

 

Ole Lauth, Forstander ved Egmont Højskolen

“Vi kender Anders som en munter, imødekommende, interesseret og engageret musiklærer og vil meget gerne bruge ham igen, når lejlighed byder sig og vi er sikre på, at han også i andre sammenhænge vil arbejde entusiastisk og dygtigt til glæde for elever og kursister.”

 

Lars Thyrre Sørensen, Formand Midtdjurs Musikforening

“Anders arbejder meget på at gøre tingene så perfekte som muligt, og han arbejder lige til det sidste for at få det optimale ud af sit kor. Det gør, at ‘tingene’ vokser, og koret præsterer en rigtig god koncert.”

 

Mads Kjær Jensen, Studieleder og studielektor ved Det Jyske Musikkonservatorium

“Udover sine fine faglige ballast, hvilket hans fine eksamensresultater dokumenterer, er Anders naturligt interesseret og engageret i sine medmennesker.”

 

Skipper Flytkjær, Docent i sammenspilsledelse ved Det Jyske Musikkonservatorium

Jeg har haft fornøjelsen af at være vejleder for Anders igennem to år, og der har jeg oplevet Anders som en meget seriøs og velforberedt studerende. Han har udviklet sig meget på det formidlingsmæssige område, hvilket resulterede i to eksaminer til top karakter.” 

“Anders er en dygtig pædagog der udfordrer eleverne både på deres kompetencer og deres kreativitet, og det resulterer i nogle forløb, hvor grænsen mellem læring og leg bliver udvisket. Det siger sig selv at Anders’ elever er og har været meget glade for ham.”